Tuesday, April 17, 2012

Penantian Sempurna *

Entri ni adalah luahan hati yang saya tulis dalam bentuk skrip, pada sesiapa yang mencari komposer, lagu, penulis lagu, bolehlah ambil contoh saya ini sebagai penarik minat pembaca. Semoga ada yang sudi mengambil saya bekerja sebagai komposer anda.




........


sang api-api, menari riang,
dalam teduhan malam,
bawah pohon yang rendang,
sewaktu melintasi seri seri malam.

bayangmu menghiasi, serinya terbayang,
kelam rasa terang,
tanpa pari pari sayang,
harapan tak hilang selalu julang.

jangan kau pergi saat hati kata sayang
jangan kau jauh saat rindu datang
jangan kau mati jangan hancurkan hati.
ku cintaimu setiap kataku dengan erti.

dikau tak terasa rasa sayang
setiap satunya,
kerana aku masih menunggu,
mengikat hati mengikat janji.
untuk satu penantian yang sempurna.


.....




Akan saya gubah mengikut kesesuaian muzik keadaan suara, latar dan masa.
Tinggalkan email atau nombor phone. jika berminat. saya sedia untuk bekerja dengan anda.
Plegarism akan saya dakwa bersama undang2 :)

yang benar.
Pena Rahsia


2 comments:

  1. wahhh, nicelah maksud lirik kt ats ni..^.^V.. Keep it up..

    ReplyDelete