Monday, April 09, 2012

Cerita Pendek : Perasaanku

Aku ada suka pompuan ni, budaknya kecik, memang kecik la lau nak dibandingkan aku ni. Tapi hubungan tak nampak serius, selalu je on and off. Macam lampu picit dah. cinta lampu picit ke ape ni. ntahlah. tapi mostly feeling ni xpernah ilang. tapi honestly aq takot nak menagih cinta pompuan. sebab aku tak mau kecewa, aku xnak cinta separuh jalan. sakit wo ! walaupun sakit tu tak nyata, tapi dosa jugak babe.

Aku kalau nak seseorang boleh je dapat, sebab aku ni ala-ala aaron aziz lah jugakkan. tinggi comel macho. aku lerh tu. aduhai. nak cakap kapel tu payah betul daripada mulut aku ni. kalau cakap tu boleh keluar belian. oleh sebab tu terpaksalah merahsiakan perasaan ni. sampai dia terasa termain perasaan oleh aku. dia perlu tau siapa aku. sebab aku xmo die menyesal.

Pernah sekali dia pelik, mungkin masalah rutin wanita kot. biasalah. bila dah ok baru ok. tapi jadi balik. takan rutin lagi. sedih rasanya. andai dia rasa dia dimainkan. bitau jela. andai rasa sunyi kosong. bitau la. mungkin aku leh masuk line. umur dah besar panjang ni dah boleh ngundi lagi ni. patot dah de yang care. sabar jela. harap dia boleh sama ada satu rasa. pada aku umur cam skunk ni tak leh dah nak main kan pompuan tipu perasaan. kene buat pilihan yang betul. dah kene dah pandang kejayaan. bukan pandang masa depan.

Aku tak tau pe perasaan dia pada aku sampai cam tu sekali. pepun harap dia percaya aku, dan begitu jugak aku. 


p/s :: post gedik kot ni saje je.. lalalalaa ~

No comments:

Post a Comment